צמחייה מלאכותית לבתים פרטיים ולובי

תוכן עניינים

הבית הוא המקום הכי חשוב. הכניסה אליו צריכה להעלות חיוך בכל פעם מחדש ולהעניק תחושה נעימה. צמחייה מלאכותית משפרת את המרחב והיא תמיד יפה ומרשימה. זוהי הדרך המושלמת להעשיר את המרחב בצבע הירוק ובנגיעות של צבעים נוספים וכל זאת ללא הצורך בדאגה מתמדת לעבודות התחזוקה.

הצמחייה המלאכותית משתלבת באופן מושלם בחוץ ויכולה להיות חלק בלתי נפרד מהגינה. היא מתאימה ללובי הבניין ולבית עצמו. השילוב שלה בבית חוסך את הצורך לבצע עבודות תחזוקה ומעניק מראה שתמיד כיף להיכנס אליו.

שילוב צמחיה מלאכותית בלובי ובבית

ב-iGreen אנו מבצעים שלל פרויקטים ומתאימים בין הצמחים לבין המרחב. בין אם אתם רוצים לשלב צמחיה מלאכותית ללובי הבניין או לבית פרטי, אנחנו יכולים להציע מגוון של צמחים מלאכותיים או שילוב של הצמחים המלאכותיים בצורה טבעית עם הצמחייה החיה.

שילוב צמחיה מלאכותית בגינה

גם אם יש לך גינה עם צמחיה חיה הצמחים המלאכותיים ישתלבו בה. הם חוסכים את עבודת התחזוקה, אינם דורשים מים ותמיד נראים במיטבם. ניתן לבחור את הצמחים המועדפים עליך, ליצור קיר צמחים, לשלב עציצים ופרחים. במידה ואתם מתלבטים בנושא העיצוב, תוכלו להיעזר מדריך שלנו לעיצוב גינה לפי הצורך שלכם.

תכנון ושילוב הצמחים המלאכותיים מתבצע פעם אחת ובסיום התהליך צפויה להיות לך גינה מרהיבה. פרויקט זה יכול להתאים לווילות ולבתים משותפים.

צמחיה מלאכותית ללובי

צמחיה מלאכותית ללובי משתלבת מושלם בכל בניין ותמיד משרה אווירה של רוגע ופסטורליה. מאחר והלובי הוא אחד מהמקומות שצריך להיראות קלאסי ונעים לעין. הצמחים משדרגים את לובי הבניין ומתאימים לכל צבע ועיצוב בהתאם לחלל. ניתן לשלב בלובי כמה עציצים, עץ יחיד או שניים וניתן לשנות את המראה לחלוטין ואפילו ליצור קיר ירוק מלאכותי צמחים מטפסים מרשים שיעניק תחושה של מקום מיוחד.

אם אתם רוצים להוסיף צמחיה מלאכותית יפה ואיכותית ללובי הבניין שלכם אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר. בהתאם לגודל הלובי שלגם, התאורה ושטחי המעבר נדע להתאים צמחים שישתלבו מושלם בנוף וישרו לכם ולדיירי הבניין את הכניסה הכי יוקרתית ונעימה לבניין.

למה לבחור בצמחיה מלאכותית ללובי

צמחיה מלאכותית יוקרתית היא כלי נהדר בשביל להוסיף או לשדרג את המראה החיצוני של הבניין וליצור תחושת קרבה וידידותיות לכל מבקר. השימוש בצמחיה מלאכותית ללובי מסייע ליצירת אזור ירוק ומזמין, המאפשר לדיירים ומבקרים להרגיש מיד בבית ובנוח בסביבה החיצונית. עם השנים, הצמחיה הפכה לחלק בלתי נפרד מארכיטקטורת הבניינים ומעצבי הנוף משתמשים בה בצורות ובגדלים שונים, המתאימים לסגנונות הבנייה השונים ולתכניות העיצוב.

צמחיה מלאכותית שמגוונת את הלובי

צמחים קטנים מונחים על מדפים או בכדוריות תלויות, צמחיה אנכית מגיעה לגובה התקרה ליצירת תחושת גובה ומרחב, וגם צמחיה סביבתית כמו מגרשי דשא או פרחים מוסיפים פריחה וצבע לאזור. הבחירה בצמחיה מלאכותית משקפת את רוח הבניין והסגנון האדריכלי, ויכולה ליצור השראה ורוגע.

לא רק צמחיה לאכותית מוסיפה לעיצוב הלובי, היא גם משפרת את איכות האקוסטיקה והפרדה אקוסטית מהסביבה החיצונית. צמחיה מלאכותית, כמו צמחיה טבעית, יכולה לסנן את הרעש המגיע מהרחוב והכביש, ובכך ליצור תחושת נוחות ושקט.

צמחים מלאכותיים לבית

בתוך הבית הפרטי ובדירה ניתן לשלב צמחים בודדים בעציץ. הצמחים השונים מתאימים גם לבית שנמצא בבעלותך וגם בבית שבשכירות. הם יעניקו מיד תחושה אישית, של מקום שנעים לחיות בו וייראו ממש כמו עציצים אמיתיים.

ניתן להזמין שלל צמחים, עציצים ואפילו עצים קטנים למרפסת. הקולקציה שלנו מתעדכנת כל מספר חודשים ואם לא מצאת בדיוק את הצמח שחלמת עליו, נשמח למצוא אותו עבורך.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה ברשת:

השאירו פרטים לייעוץ חינם