צמחייה מלאכותית למסעדות ובתי קפה

תוכן עניינים

הצבע הירוק מעניק שלווה ורוגע. אנשים שנכנסים אל בית הקפה, המסעדה או לבר, רוצים להירגע וליהנות. הצמחייה במקום יכולה להשפיע על מצב הרוח ולשדרג את הבילוי. ברור כי תחזוקת צמחייה אמיתית יכולה להיות מורכבת ויקרה וכאן נכנס הפתרון של הצמחייה המלאכותית.

עבודת עיצוב החלל יכולה להיות חד פעמית כאשר הצמחים המלאכותיים ישמשו אותך לאורך שנים. אם חשוב לך לחדש את הנראות של המקום מדי תקופה, נוכל להציע לכם מגוון שירותי השכרת הצמחים לבתי קפה ומסעדות שיגיעו עד לעסק שלכם ויתאימו לכם את הלוק החדש!

כיצד ישודרג את המרחב שלכם?

בתי קפה, מסעדות וברים משתמשים בשירות של iGreen כדי ליהנות משירות אישי, עין מקצועית בתחום העיצוב, המגע והמראה של הצמחים והמגוון הרחב שלהם. ניתן לבחור באתר או להיעזר בנו לעיצוב החלל כאשר בכל מתחם נוכל להציע את הפתרונות הבאים:

עציצים ועצים

עציצים קטנים יכולים להיות מונחים על כל שולחן או בצדדים. העצים הקטנים והגדולים ישתלבו באופן מושלם בכניסה, בפינות החלל ובמרחב הישיבה החיצוני. שילוב נכון של הצמחים המלאכותיים הנכונים והתחשבות במרחב הקיים ואופן הפעילות במקום, יעניקו למבקרים תחושת נינוחות.

ברשותנו שלל עציצים ועצים שמתאמים למסעדות. אנו מקפידים להתאים לצרכים שלך וכן מאפשרים לך ליהנות משירותי השכרה והחלפה של הצמחים אחת לתקופה, אם חשוב לך לרענן ולשנות את המקום כל מספר חודשים.

קיר צמחים

יצירת קיר ירוק יכול להיות מושלם למסעדה. זהו אלמנט נפלא אשר יכול גם להסתיר קיר לא מחמיא וגם להעניק תחושה של מרחב טבעי וגדול. אנחנו יוצרים את הקיר תוך שימוש באלמנטים

ייחודיים אשר מתאימים לכך.

כמו כל הצמחים המלאכותיים, גם כאן נעשה שימוש בצמחים איכותיים אשר מבטיחים לכם מראה ומגע שזהים לצמחים האמיתיים. שילוב של בחירות נכונות והצבת הצמחים בצורה המתאימה במקום מעניק למקום מראה שאי אפשר להתעלם ממנו.

התאמה אישית לצמחיה מלאכותית

מעבר לצמחים שאפשר לראות באתר, אנחנו מציעים קולקציה רחבה ומאפשרים לך ליהנות מהתאמה של עיצוב אישי. אנחנו יודעים שבית הקפה, המסעדה או הבר שלך חייבים להיות מיוחדים ויודעים כיצד להפוך חלום למציאות וליצור מרחבים יוצאי דופן.

חשוב לנו להעביר את אפקט ה-WOW בכל מפגש. נשמח לשמוע ממך, לייעץ ולתכנן את העיצוב הנכון שיגרום ללקוחות ליהנות כבר מהצעד הראשון במקום, עוד לפני ההזמנה.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה ברשת:

השאירו פרטים לייעוץ חינם