צמחייה מלאכותית לכנסים ואולמות תצוגה

תוכן עניינים

צמחיה מלאכותית לאולמות תצוגה יכולה להיות הבדל משמעותי בחווית האורחים. הכניסה לאולם התצוגה או לאולם הכנסים צריכה להיות מרשימה מהצעד הראשון. האווירה של המקום צריכה לשדר בדיוק את מה שהתכוונת. אם המטרה היא לגרום לנכנסים להפוך ללקוחות, הם צריכים להרגיש שהשקעת בהם. אם המטרה היא ליצור שיח, הם צריכים להרגיש באווירה נעימה ונינוחה.

יצירת התחושה הנכונה היא תוצאה של חשיבה מקדימה, של תכנון ועיצוב נכון ומדויק. צמחייה מלאכותית מתאימה לאולמות כנסים ותצוגה. היא יכולה ליצור את האווירה המושלמת ולהוביל את הנכנסים למקום לאן שרצית, מבחינה פיזית ורגשית.

למה כדאי לכם לעבוד איתנו

ב-iGreen אנו מכניסים צמחייה מלאכותית לאולמות כנסים ואולמות תצוגה על פי הצורך. המטרה שלנו היא לבחור את הצמחים הנכונים במינון המדויק, כך שכל מי שיגיע למקום ירגיש את אפקט ה-WOW שרצית ליצור. לשם כך ענו מספקים שירות מלא במספר שלבים:

תכנון צמחיה מלאכותית

בתחילה נבין מהו הצורך שלך. כיצד המקום צריך להיראות לדעתך ומה חשוב לך שיקרה באולם. כל בקשה לגיטימית ואנחנו יודעים שהצמחים יכולים לשנות לחלוטין את הנראות של המקום. לכן, חשוב לנו להקשיב לך ולאחר מכן לשבת ולתכנן כיצד נגשים את הבקשות.

נחשוב אילו צמחים יתאימו לחלל, נתכנן זאת תוך התחשבות בגובה של האולם ובמרחב. נתכנן את הצבעים כך שיעניקו תחושה נכונה ואת המיקום המדויק של כל אחד מהצמחים. מילת המפתח היא “דיוק”. יש ברשותנו קולקציה עשירה בצמחים שמתחלפת אחת למספר חודשים והמטרה שלנו היא לבחור את אלו שיהיו הכי נכונים למקום.

התקנת ועיצובים אחרונים לצמחיה מלאכותית

נגיע עם הצמחים אל אולם הכנסים או אולם התצוגה. נניח כל צמח, עץ ופרח במקומו באופן מדויק. אנו משתמשים בצמחייה מלאכותית איכותית, שלא כמו צמחים אחרים העשויים משי או פלסטיק, אצלנו כל צמח מורכב גם ממתכת שלא נראית לעין אך מאפשרת לנו לעצב אותו בדיוק לפי התכנון.

כל פרט ולו אפילו הקטן ביותר יהיה במקומו. אנחנו יכולים לקבוע את הכיוון הנכון לכל ענף ועלה וזה מה שנעשה. בתחילה נציב את הצמחים השונים ולאחר מכן נסדר אותם כך שהם יעניקו את התחושה המושלמת ובמילים אחרות, ניצור את אפקט ה-WOW.

תחזוקת הנוף של הצמחיה

ככל שצריך, אנחנו מספקים שירותי תחזוקה. נוכל להגיע כל שלושה חודשים (או פחות), לבדוק שכל הצמחים נראים במיטבם ולהחליף בין הצמחים השונים אם מתאים לך לרענן את התחושה של המקום. צמחייה מלאכותית יכולה להמשיך להישאר במקום גם שנים בלי שום צורך במגע.

רק אם חשוב לך לשנות את המראה של המקום כל מספר חודשים או שמתאים לך יותר לעבוד איתנו במסלול של שכירות ולא רכישת צמחים, נגיע לבצע שינויים בזמן שהכי נוח עבורך.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה ברשת:

השאירו פרטים לייעוץ חינם