צמחייה מלאכותית למשרדים וקליניקות

תוכן עניינים

המשרד והקליניקה הם מקומות אשר מצד אחד מקבלים אנשים ולקוחות ומצד שני משמשים לעבודה. בעוד שהמבקרים צריכים לקבל את הרושם הראשוני (והמשני) הטוב ביותר, העובדים צריכים לחיות בסביבה פורייה ונעימה.

צמחייה מלאכותית יכולה להיות מדויקת למקום. היא מכניסה צבעוניות למקום ומעניקה תחושה נינוחה. ניתן לשלב בין צמחים שונים כדי לייצר את האווירה הנכונה לכל חלל. המפגש עם הצמחים והצבעוניות מעלה חיוך, משפר את מצב הרוח ועוזר גם ללקוחות וגם לעובדים להרגיש טוב יותר.

צמחים מלאכותיים יוצרים את האווירה המושלמת

אין צורך לדאוג לצמחים, הם יישארו בדיוק כפי שנשים אותם לאורך שנים. אנו ב- iGreen מעצבים בעזרת צמחים מלאכותיים כיוון שהם מכילים מרכיב מברזל, אשר לא נראה לעין אך שומר על כל פרט בכל צמח שיהיה במקומו. עבור משרדים וקליניקות אנו מספקים את השירותים הבאים:

תכנון צמחייה מלאכותית

הסתכלת על הצמחים השונים שמוצעים באתר וקשה לך להחליט מה הכי מתאים למשרד או לקליניקה? אנחנו כאן כדי לתכנן עבורך את המתחם. אנו מאמינים ששילוב נכון של הצמחים יכול ליצור סביבה מרגיעה ולהעניק לך בדיוק את התחושה שרצית ליצור במקום.

נשמח לשמוע ממך, מהן המטרות שלך, מהם הצבעים המועדפים עליך ולתכנן בקפידה את המרחב. אנו מכירים היטב את הקולקציה שברשותנו ונוכל לבצע את השילוב המושלם של הצמחים הנכונים. כשנגיע לשטח, נציב כל צמח ופרח במקומו ליצירת חוויה יוצאת דופן בכל כניסה למקום.

מכירת צמחיה מלאכותית

הצמחים שלנו מוצעים למכירה לכל אחד ואחת ואין זה משנה אם יש לך צורך בצמח אחד קטן או צמחים רבים. נשמח לייעץ, לשתף ולהציע לך את השילוב הנכון ביותר למקום. כיוון שאנו עושים שימוש בצמחייה מלאכותית איכותית בלבד, הצמחים שלנו יכולים לעמוד באותו מקום, בפנים או בחוץ לאורך שנים בלי שהם יעברו שינוי.

מסלול הקניה מתאים למשרדים קטנים ובינוניים ולקליניקות. הוא מיועד גם למעצבים וגם לאלו אשר רוצים לשנות בעצמם את המראה של המקום ולהכניס שינוי.

שירותי השכרת צמחים מלאכותיים

אלו שמרגישים יותר בנוח לבדוק את הצמחים המלאכותיים ואלו שרוצים שנגיע אחת לתקופה כדי לעשות שינויים במראה של המקום יכולים ליהנות משירותי ההשכרה שלנו. אנו מייחסים חשיבות גבוהה לכל פרויקט ושמחים לבוא בכל פעם, לעשות שינוי ולהכניס צמחים מהקולקציה החדשה ביותר.

שירותי ההשכרה מתאימים למשרדים בינוניים וגדולים, לקליניקות של מספר שותפים ולכל מי שלא רוצה להתחייב להיות עם אותו הצמח לתמיד.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה ברשת:

השאירו פרטים לייעוץ חינם