מתנות לאורחים בחתונה

תוכן עניינים

אחרי שהתחתנתי, קיבלתי המון פידבקים מהאורחים, חלקם על האוכל, חלקם על האווירה הטובה, אבל ללא יוצא דופן, החמיאו מאוד על המתנה לאורחים בסוף החתונה. באותו יום (היום שאחרי החתונה) הבנתי שמתנות לאורחים הוא משהו שמאוד חשוב לאורחים, ובמידה מסויימת עוזר להם לצבוע את החוויה שלהם בצורה טובה שמשאירה טעם טוב בסוף. 

 

כך הבנתי שאולי אני יכול לעזור פה במשהו שלא תמיד חושבים עליו יתר על המידה כשעומדים להתחתן. אז החלטתי לעשות מדריך להכנת מתנות "קולעות בול" לאורחים בחתונה. מאחר ויש המון משאבים ורעיונות למתנות חתונות בסגנון עשה זאת בעצמך, היום אעזור לכם לעשות סדר על מנת ליצור מתנות עם קונספט שיתאימו לתקציב שלכם. אז בואו נתחיל עם המדריך ליצירת מתנות מתנות לאורחים בחתונה בעלות נמוכה ביותר!

מתנות לאורחים לחתונה

על מנת לעמוד במטרות, עלינו להגדיר את הנקודה התקציבית שאיתה אנו מרגישים בנוח. כל זוג ונסיבות חייו יוכל להשקיע סכום אחר, המדריך שלנו מתאים לכולם. אז לצעד הראשון: 

 

הגדירו תקציב

קבעו כמה אתם מוכנים להוציא על מתנות חתונה. הקפדה על תקציב ברור יעזור לך לבצע בחירות מחושבות.

את התקציב מחשבים לפי עלות מתנה אחת, מכפילים בכמות האורחים ומוסיפים בדרך כלל כ-10% ספייר כדי שלא יחסר במידה והפתיעו אתכם או אם ילדים לקחו יותר מפעם אחת.

 

את התקציב אתם יכולים להגדיר מראש ולצמצם את עלות המתנה בהתאם, או להיסגר על מחיר עליון למתנה ולהכפיל לפי הכתוב למעלה.

 

מתנה שהיא חלק מהאווירה

 

אם לחתונה שלך יש נושא/אופי או פלטת צבעים ספציפיים, שלבו אותם במתנות. זה מוסיף מגע אישי וגורם למתנות להרגיש אותנטיות ובכוונה תחילה.

 

מתנות עשה זאת בעצמך לעומת מתנות קנויות

 

החליטו אם אתם רוצה לעשות את המתנות בעצמכם או לרכוש פריטים מוכנים מראש. מתנות עשה זאת בעצמך יכולות להיות ידידותיות יותר לתקציב, אבל הן דורשות זמן ומאמץ, דבר שעשוי להיות לכם מעט ממנו לפני החתונה, אך מנגד אם אתם מוכנים לשבת ולהשקיע בסדנת הכנת מתנות לאורחיכם תוכלו כנראה לחסוך סכום נכבד.

 

מתנה מותאמת אישית

 

הוסף מגע אישי למתנות, כמו השמות שלכם, תאריך החתונה או ציטוט שמתאים לכם. התאמה אישית יכולה לגרום אפילו למתנות פשוטות להרגיש סנטימנטליות ומיוחדות מאוד.

 

תדאגו שזה יהיה משהו שימושי

 

שקלו מתנות שהאורחים יכולים להשתמש בהם או ליהנות מהם לאחר החתונה. מתנות מעשיות מוערכות לעתים קרובות יותר מפריטים דקורטיביים שעתידם לאגור אבק.

 

מתנות פשוטות, מתנות טובות

 

לפעמים, פחות זה יותר. מתנות פשוטות ואלגנטיות יכולות להיות משמעותיות לא פחות מאשר משוכללות.

לדוגמה עציץ או שתיל בזיליקום או פרחים יכול לעבוד כמו גם סוקולנטים קטנים עם השמות שלכם או איור יפה. לא יודעים על איזה צמח ללכת? בדקו את המאמר שלנו על גידול ירקות בבית ואולי תמצאו לכם את הצמח המושלם.

בחתונות היום ניתן אפילו לראות אווירה יותר חופשית בה האורחים בסוף האירוע מקבלים סלסלות לאיסוף פרטי נוי כמו פרחים ואפילו ירקות שהשתמשו בהן לנוי.

היו צרכנים חכמים

אם אתם לא סגורים איזה סגנון של מתנה אתם רוצים לתת, נסו לחפש מבצעים, הנחות ותמחור בכמות גדולה בעת רכישת חומרים או מתנות מוכנות. קניות במהלך סיילים או שימוש בקופונים יכולים לחסוך לכם כסף.

 

אם בכל זאת אתם מעוניינים במוזה, הנה כמה רעיונות למתנות לאורחים DIY – עשה זאת בעצמך: 

 

  1. ריבה תוצרת בית או דבש בצנצנות מיני עם איור או כיתוב
  2. נרות ריחניים בפחיות קטנות
  3. תחתיות מצוירות ביד או בהתאמה אישית
  4. חבילות זרעים עם מסר מכל הלב
  5. מיני סוקולנטים או עציצים (עוד מידע על סוקולנטים כאן)
  6. שקיות תופינים או ממתקים עם פינוקים תוצרת בית
  7. מחזיקי מפתחות או מגנטים בהתאמה אישית
  8. מלחי אמבט עשה זאת בעצמך או חטיפי סבון
  9. צמחיה מלאכותית לבית – מתנה שלא תיגמר

 

תעשו בדיקה של המתנה מראש 

 

אם החלטת ללכת על ה-DIY, הקפידו לבדוק את המתנות שלכם מבעוד מועד ולהרכיב אותם בצורה מסודרת. אם אתם רוצים שהאורחים שלכם יקבלו מתנות באיכות גבוהה, אל תגיעו לא מוכנים לרגע האמת.

 

מכתב תודה במתנה לאורחים

זה טיפ שאנחנו ממש ממליצים, הוסיפו מכתב תודה קטן או כרטיס ברכה כדי להביע את הכרת תודה לאורחים שלכם שהגיעו לשמוח אתכם.

 

יצירתיות היא שם המשחק

 

אל תפחדו להיות יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסה. מתנות ייחודיות ובלתי נשכחות יכולות להיות פשוטות אך בלתי צפויות.היצירתיות יכולה להיות גורם החיסכון הגדול ביותר. תאלתרו!

 

זכרו כי מתנות החתונה המתנות ביותר הן אלו שבאות מהלב ומשקפות את האישיות שלכם כזוג. האורחים שלכם יעריכו את המחשבה והמאמץ שהשקעתם ביצירת אות הערכה משמעותיים לנוכחותם ביום המיוחד שלכם.

איפה קונים מתנות לאורחים לחתונה?

בתל אביב למשל, תוכלו למצוא מגוון חנויות ושווקים בהם תוכלו לרכוש פריטים לחתונה וקישוטים. הנה כמה מקומות שכדאי לקחת בחשבון:

 

שוק הכרמל

שוק הכרמל הוא אחד השווקים המפורסמים של תל אביב. תוכלו למצוא כאן מגוון רחב של פריטים, לרבות תוצרת טרייה, ממתקים, תבלינים, ואפילו כמה פידג'טים שיוכלו לשמש כמתנה קטנה. זה מקום נהדר לחפש מרכיבים לטובות תוצרת בית או פריטים ייחודיים לחתונה שלכם.

 

יריד אומנויות ומלאכת יד בנחלת בנימין

יריד האומנויות והאומנות מתקיים פעמיים בשבוע (ימי שלישי ושישי) וכולל אומנים מקומיים רבים שמוכרים עבודות יד, תכשיטים ופריטי שי ייחודיים. זה מקום מצוין למצוא חפצי חתונה מותאמים אישית או אמנותיים.

 

דיזנגוף סנטר

קניון זה בלב תל אביב מציע מגוון חנויות בהן ניתן למצוא פריטי שי, קישוטים למסיבה וציוד יצירה.

 

חנויות למוצרי אומנות ביתיים

בתל אביב יש מספר חנויות למוצרי יצירה ויצירה לבית שבהן תוכלו לרכוש פריטים כמו נרות, כלי זכוכית, סרטים ושאר ציוד יצירה עבור חפצים וקישוטים לחתונה בעצמכם. חלק מהאפשרויות כוללות חנויות כמו ארט דיפו או חנויות יצירה למינהן.

 

קנייה מקוונת

אל תשכחו לבחון אפשרויות מקוונות כגון אמזון, איביי וקמעונאים מקוונים ישראלים לרכישות בכמות גדולה של פריטים חביבים לחתונה, במיוחד אם אתה מחפש פריטים מותאמים אישית ספציפיים.

 

שווקים סיטונאיים

בדקו שווקים סיטונאיים לרכישות בכמויות גדולות של פריטים כמו צנצנות קטנות, תיקים או מיכלים עבור מתנות חתונה. שווקים אלה עשויים להציע מחירים תחרותיים.

 

חנויות מיוחדות

בהתאם לרעיונות הספציפיים שלכם לחתונה, ייתכן שתצטרך לבקר בחנויות מיוחדות. לדוגמה, תחתיות לכוסות או שוקולדים תוכלו למצוא רק בחנויות המתמחות בזה.

 

זכרו לתכנן מראש ולהשוות מחירים כדי לקבל את העסקאות הטובות ביותר על הפריטים שאתה צריך עבור מתנות החתונה שלכם. 

 

רוצים עוד רעיונות למתנות לאורחים? 

תמונות תא צילום

אם יש לכם תא צילום בחתונה שלכם, ספקו לאורחים תדפיס של התמונות שלהם. זו מזכרת מהנה ובלתי נשכחת.

 

סימניה מעוצבת 

עיצוב סימניות מותאמות אישית עם ציטוט או מסר הקשור לאהבה ונישואין.

 

מיני בקבוקי גזוז או חליטות

בקבוקים קטנים של חליטה מגניבה עם עלי נענע או לואיזה הם בחירה מהנה, במיוחד אם אתם עורכים חתונה בחוץ. כנ"ל גזוז.

 

חבילות תה או קפה מותאמת אישית

הרכיבו חבילות של תערובות התה או הקפה האהובות עליכם וארוז אותן יפה.

 

מאווררי ידיים

אם החתונה שלך היא בחוץ או באקלים חם, מאווררי ידיים מותאמים אישית יכולים להיות מתנה מעשית ומוערכת.

 

מיני פאזל או טיזר מוחות

ספק לאורחים פאזל קטן או משחק טיזר מוחות שהם יכולים ליהנות מהם.

 

קלפי משחק מותאמים אישית

עצב קלפי משחק עם השמות ותאריך החתונה שלך למזכרת ייחודית.

 

תרומות לצדקה

תרמו לארגון צדקה משמעותי לכבוד האורחים שלכם, וספקו להם כרטיס או תעודה המסבירים את התרומה.

 

זכרו שהמפתח לטובות חתונה משמעותיות הוא המחשבה וההתאמה האישית שאתם משקיעים בהן, ולא העלות שלהן. בחרו פריטים שמייצגים אתכם ואת בן / בת הזוג ומשקפים את סיפור האהבה שלך. כמו כן, אנו ממליצים להשקיע בתצוגה – האופן שבו תארזו ותציגו את המתנות הללו יכול לעשות הבדל גדול באופן קבלתן על ידי האורחים שלכם.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה ברשת:

השאירו פרטים לייעוץ חינם